Saturday, October 20, 2007

gitmek

gitmekti ya hep isimiz gucumuz..aradigimizi bulmak, ait oldumuzu edinmek gibi "yuce" soylemler icin bile degil sadece gitmek'di ya derdimiz.. simdi ben gittim, sevdim ve buldum diyobiliyorken, siradan bir aksam ustu alis verisler yapilmis mahser kalabaligindaki supermarket kuyrugunda beklerken, sirada onumuzdeki anne kiza gozlerimi dikip izlememi ve o dakika itibariyle onlari olesiye kiskanmami napicaz? cebimize koysak, bilgisayrimiza yuklesek, bi yollu olsada alsak gotursek sevdicekleride..ben annemi ozledim! engini, cani, ogunu....simdi herkes bu kadar icimdeyken kim gitti diyebilirki benim icin? hadi ordan..

2 kisi daha ofurdemis:

Anonymous said...

dogru yazmıssın cnm:( gel o zmannnn sennde... ozledim benn coookkkk..

oBen said...

ben gelsem bile seni kim tutcak gitmemen icin..ha belki evlensek ben tutardim ama o da olmadi. o yuzden gitmek gelmek, orda olmak burdayken yada tersi bunlar modern fizigin problemleri.. velhasil senben, bensen derim ben.. sen gelsene!