Sunday, October 28, 2007

AaaaaaaaaAAAAAA!

simdi bizi yurda tikdilar ya o yuzden gecen seneki gibi her gune 3 ev parti zamanlari yok.. ama dun avusturalyali leo isimli bir doktora ogrencisinin partisindeydim. icioruz, eglenioruz, guzellesioruz derken birden uku geldi partiye. uku da gecen seneki tanidiklardan oluo, kendisi gecen sene master ogrencisiydi bu sene doktora ogrencisi. sohbet girgir samata, siyaset ve tarih derken uku bu yaz turkiyeye gittiginden bahsetmeye basladi:
- ee peki nerelere gittin uku? istanbul, ankara, izmir...
- ankarada naptin uku?( sahsen bi turitin ankarada neler yapabileceginin meraki icindeydim)
- estonyali bir arkadasimla ankaradaydim, sonra onun bi turk arkadasinin dugunune gittik.
- hmm yani turk usulu dugunlerde gordun.
- aslinda bi turk kiziyla, ispanyol bi cocugun dugunuydu.
- AaaaaaaaaAAAAAA!
- what?!
- uku! ne yani sen benim arkadasimin dugunune mi gittin? uku yani sen cerenin dugunundeydin ha? uku ben gidemedim o dugune cokda istememe ragmen! off dunya cok kucuk! uku senden nefret ediyorum! sen gittin ben gidemedim yani!!!! nasildi dugun anlatsana anlatsana!!!
- nikah memuru nikahda cocuklarini ataturk ilke ve inkilaplarina uygun yetistirmelerini istedi. oben nie sizde ataturk din gibi?
- off uku saptirma konuyu! gelin nasildi? cok seker dimi?

... ve benzeri cumlelerle butun gece basinin etini yedim uku'nun. gerci o da her aralikta neden turkiyenin heryerinde ataturk heykelleri var, neden kimse ataturku elestiremior seklindeki sorularla beni daraltiyordu ama olsun..

velhasil sevgili okurlar gordugunuz uzere budapestede avusturayali bir cocugun partisinde estonyali arkadasinizla konusurken, onun bu yaz ankarada sizin gidemediginiz turk arkadasinizin dugunune gittigini ogrenebiliyorsunuz..

yorumlari size birakiyorum.. bende su hayret halinden cikip agzimi kapatabilirsem sabah kahvemi icmeye calisicam..
not:resimdeki ben, ceren(evlenen kizimiz), ozge ve italyanimiz mau..

4 kisi daha ofurdemis:

Ceren said...

obenn inanamiyorumm aman yarebbimm ohaaagercekten dunya cok kucuk ya da bizim sosyal cete haddinden fazla geziyorr :)))

canim benim nasil mutlu oldum, tuylerim diken diken oldu, aldim bilgisayari deli gibi kosmaya basladim evin icinde nolcaksa... :) ayyy ocakta mutlaka gorusmemiz lazim cok ozledim zaten kuzum benim yaa anaaaaaaaaaaaaaa


mikkin arkadasiii :)))

anaaaaaaaaaa

seni cok seviyorum
ukk a selam soyle

mikkle de ben iskocya da tanistiydik ohaaaaaaa :)

oBen said...

yavruu bende cok sasirdim ve hatta saskinliktan galiba partideki herkese anlattim biliomusun uku benim arkadasimin dugunune gitmis diee:)))
ewt mutlaka gorusmemiz lazim! iki hafta ordayim yakalicaz artik bigun seni..
bende seni cok seviorum!
operim

ozge said...

töbeleeeeerrrr bu ne yahu nasil yani ay bi de ben bole sans eseri cerenin evine gidebilsem bi arkadasim davidin biseysiymis mesela sonra benim gozlerimi ellerimi baglayip cerenin evine kaciriyolarmis.. gozumu bi aciyomusum cerenin evindeyim, oys ne guzel :D

hikayede mantik aramayiniz arkadasim beni neden kaciriyo o davidin nesi oluyo vb sorulariniz cevapsiz kalacaktir

hehehe cok fena cok, aklimi yitiriyorum

oBen said...

ozge gelsene gelsene yilbasina barselonaya?!!! ben aklini basina geri getirtirim!!