Saturday, November 3, 2007

kisa kisa



$ masamin yerini degistirdim. artik bos duvara bakmaktansa pencereden sehrin isiklarini gorebiliorum ders calismaya calisirken. bu ufacik degisiklik bile, hmmm artik daha iyi ders calisabilirim seklindeki pembe yalanlarlada birlesip, birden cok mutlu etti beni.

# srdan zagrebe gitti, bendeniz ders calismam gerekio die burda kaldim ve uzun suredir ilk defa kelimenin tam manasiyla yalniz gunler geciriorum(dum).bi kac saat sonra geri donecek:)

% ders caliscam die burda kaldim ve naptim? bugun bahcede gunesin altinda makale okuma girisimimi saymazsak uzun, verimsiz, sessiz, sakin ve tum bu sifatlarin aksina pekde sikici olmayan bir haftasonu gecirdim. ders: yalnizlik pekde fena bisi deilmis ne zaman bitecegini bildigin zaman.

& bu hafta bi sunumum birde midterm paperim var profesore verilcek. ben zeytinyagli yaprak dolmasi sarip versem olmazmi hocam? napcaksiniz institutions fln?

* tesekkurler youtube! sayende burhan ve sahika izleyip cok guluorum ama yan odadaki cocukcagizada ayip ediyorum. sesin sonuna kadar acik olmasi yetmiomus gibi bide kahkalarim cinliyo zira kendisi ise yururken bile bisiler okuyan bi phd ogrencisi.

: www.ted.com da bi suru konusmalar izliorum. mutlaka bi goz atin, her ne kadar bazi konusmalar hadi be sende dedirtsede, bazilarida buyuluor.

~ dogum gunum yaklasio! burayi okuyupta dogum gunu karti gondermek isteyen hayirsever birileri olursa bilale adresimi verebilirim, hicde zahmet olmaz!

< ben sunuma geri donsem fena olmucak galiba..

0 kisi daha ofurdemis: